La tine pe obraz…

Ai stat vreodata la el pe obraz? Si ce ai simtit? Caldura? Raceala? Siguranta sau ce?

Dar el ce a simtit cand fruntea ta i-a atins obrazul? Alint? Copilarie? Joaca? Prefacere sau ce?

Momentele de ratacire prin ganduri si nesiguranta sentimentelor te fac sa iti apropi fruntea de obrazul lui sau momentele de tandrete? Sau si una si alta?!

Fruntea mea la el pe obraz e doar o atingere usoara, imposibil de ascuns, lipsita de pudoare si totusi atat de incarcata de energie. Un gest ce poate fi tradus in mii de cuvinte!

Vreau sa ma saruti! Si daca vreau sa ma saruti si nu stiu cum sa-ti spun imi asez fruntea la tine pe obraz, iar tu din instinct imi vei saruta fruntea , apoi obrazul si apoi buzele. E primul sarut al oameniilor care isi respecta trairile de inceput.

Vreau sa te simt! Si daca imi asez fruntea la tine pe obraz iti voi cunoaste textura pielii. Imi place sa fac asta pentru ca asa voi stii ce-am sa sarut cu patos in prima noapte ce se va face zi pentru noi doi. Ce-am sa sarut in fiecare noapte pana cand nu voi mai fi…

Vreau sa te aud! Iti aud soaptele timide cand imi asez fruntea la tine pe obraz, iar mintea mea spera ca le va retine. Soaptele acestea timide sa mi le spui mereu, chiar si atunci cand nu merit sa le aud, asa ai sa ma faci sa realizez ca ti-am gresit!

Vreau sa ma asculti! Imi auzi gandurile cand iti lasi obrazul atins de fruntea mea? Poate ca nu-ti place ce auzi! Sau iti place? Orice gand ti-l spun sa stii ca e curat. Sunt ganduri incarcate de incredere si  dorinta de mai bine. Asculta-le si nu zambi, gandurile mele nu sunt glume.

 Imi place obrazul tau pentru ca e al meu oricand. Nu am nevoie de intimitate ca sa il simt. Ma apropi subtil  de tine si atat.

Cand mi-e rau trebuie doar sa imi asez incet fruntea la tine pe obraz si mi-e bine.

Cand ochii mei verzi plang imi asez usor funtea la tine pe obraz, iar caldura lui seaca oricate lacrimi as avea.

Cand gresesc, ma alint asezandu-mi fruntea la tine pe obraz, iar tu ma ierti cu un sarut pe frunte.

Cand esti al meu obrazul tau imi atinge uneori fruntea pentru am sterge sudoarea pasiunii.

Cand adorm in bratele tale imi asez fruntea la tine pe obraz pentru a-ti incredinta visele, dorintele si temerile.

Ti-am spus oare cat de bine e la tine pe obraz?